:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/9a4fc2ea-c30d-11eb-a671-0255c322e81b.jpg)
Minister De Jonge wil AstraZeneca-weigeraars een tweede kans geven door hen binnenkort een ander vaccin aan te bieden. Maar moeten de AstraZeneca-weigeraars niet achteraan sluiten en pas een tweede kans te krijgen als iedere andere volwassen Nederlander zich heeft laten vaccineren? Oftewel, worden de weigeraars beloond voor hun weigering?
Stelling: AstraZeneca-weigeraar wordt beloond | Wat U Zegt | Telegraaf.nl - Telegraaf.nl
Read More
Tidak ada komentar:
Posting Komentar