De belangenbehartiger liet gisteren nog weten dat het aantal
deelnemers voor het horecaprotest steeds verder groeide, toen een deelname nog geen gevolgen leek te hebben. 'We hadden het prima zelf kunnen regelen. Ze hadden ook kunnen zeggen: we hebben het vertrouwen dat de sector er een mooi protest van maakt en we gaan alleen de excessen handhaven. Maar dat doen ze ook niet. Het gaat allemaal om hun imago.’
Adblock test (Why?)
Dwangsommen tot 15.000 euro voor horecazaken die morgenavond tóch open gaan - RTV Noord
Read More
Tidak ada komentar:
Posting Komentar