Rechercher dans ce blog

Minggu, 22 Januari 2023

'Toen ik instapte, dacht ik dat ik op een vrijgezellenfeest was.' Zo reed de eerste nachttrein van Groningen naar Schiphol - Dagblad van het Noorden

Singer-songwriter Esther de Jong treedt op in de eerste nachttrein van Groningen naar Schiphol. Foto: Peter Wassing

Ze komen hollend perron 7 van het Groningse Hoofdstation op en zijn op het allerlaatste nippertje op tijd, de drie mensen die bepakt en bezakt en happend naar adem de trein in stappen. ,,Had u al een ticket?’,’ informeert een vriendelijke steward. Nee, nog niet. Ook dat nog. ,,Geen probleem. Ga rustig zitten, dan leg ik het zo uit. We hebben zo lekker wat drinken voor jullie. Dit wordt de leukste rit.’’

Adblock test (Why?)


'Toen ik instapte, dacht ik dat ik op een vrijgezellenfeest was.' Zo reed de eerste nachttrein van Groningen naar Schiphol - Dagblad van het Noorden
Read More

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Pia Dijkstra volgt Kuipers op en wordt demissionair minister voor Medische Zorg - NU.nl

Door onze nieuwsredactie 01 feb 2024 om 14:58 Update: 4 uur geleden Pia Dijkstra treedt als demissionair minister voor Medische Zo...