Het besluit om geen tweede Kaagbaan te bouwen, haalt daarentegen nog niet de overlast weg die de gemeente nu al ervaart. 'Met alleen de eerste Kaagbaan hebben we als gemeente al grote zorgen over de geluidsoverlast in onze regio',
zegt de gemeente. 'We praten dan ook graag met de minister over het verder terugdringen van de overlast.' De gemeente praat als lid van de Omgevingsraad Schiphol mee over de toekomst van de luchthaven.
Adblock test (Why?)
Geen extra vliegtuigoverlast voor Leidse regio: streep door tweede Kaagbaan op Schiphol - Omroep West
Read More
Tidak ada komentar:
Posting Komentar