Rechercher dans ce blog

Sabtu, 25 November 2023

Wilders bijt van zich af: 'Ik zal premier van dit mooie land worden' - Telegraaf.nl

[unable to retrieve full-text content]

  1. Wilders bijt van zich af: 'Ik zal premier van dit mooie land worden'  Telegraaf.nl
  2. Politiek verslaggever over tweet Wilders: ‘Wil de achterban van Omtzigt geruststellen’  WNL
  3. Wilders op X: Ik word premier en 'zal me blijven matigen'  NRC
  4. Wie is Geert Wilders en wat wil hij?  NOS Jeugdjournaal
  5. LIVE | Geert Wilders herhaalt: 'Ik word premier en zal me blijven matigen'  AD
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws

Wilders bijt van zich af: 'Ik zal premier van dit mooie land worden' - Telegraaf.nl
Read More

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Pia Dijkstra volgt Kuipers op en wordt demissionair minister voor Medische Zorg - NU.nl

Door onze nieuwsredactie 01 feb 2024 om 14:58 Update: 4 uur geleden Pia Dijkstra treedt als demissionair minister voor Medische Zo...