Rechercher dans ce blog

Rabu, 08 September 2021

Pieter Omtzigt na turbulent jaar terug in de Tweede Kamer: 'Heb meerdere keren op mijn tong gebeten' - Tubantia

[unable to retrieve full-text content]

  1. Pieter Omtzigt na turbulent jaar terug in de Tweede Kamer: 'Heb meerdere keren op mijn tong gebeten'  Tubantia
  2. Pieter Omtzigt sluit terugkeer CDA definitief uit  WNL
  3. Pieter Omtzigt: Terugkeer naar het CDA is uitgesloten  AD.nl
  4. Pieter Omtzigt: 'Er is een harde clash geweest tussen mijn idealen en die van anderen'  BD.nl
  5. Meest besproken Kamerlid Pieter Omtzigt doorbreekt stilzwijgen: 'Ik kijk ernaar uit om weer in debat te gaan'  Tubantia
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws

Pieter Omtzigt na turbulent jaar terug in de Tweede Kamer: 'Heb meerdere keren op mijn tong gebeten' - Tubantia
Read More

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Pia Dijkstra volgt Kuipers op en wordt demissionair minister voor Medische Zorg - NU.nl

Door onze nieuwsredactie 01 feb 2024 om 14:58 Update: 4 uur geleden Pia Dijkstra treedt als demissionair minister voor Medische Zo...